2020年6月29日星期一

ALO Audio Gold 16 試聽初感

小弟近日無意中發現論壇上一個ALO Audio Gold 16帖子,對佢有些少遐想,如果配SE846效果係點樣。有時都要相信緣份,經過相熟店鋪,又係無意中見到條Gold 16,金光閃閃,非常醒目,店長仲話有得試,你話小弟點會唔搭糖,直頭流哂口水。雖然小弟唔急於揾新線比SE846,肯定要會一會Gold 16,有試唔試,罪大惡極!

咁有緣份,係咪又會製造多一次流血事件,一試就放唔低,就地正法?Gold 16既初步體驗係點?心唔心急?興唔興奮?釣住癮先!


粗豪金閃

首先小弟要講一講Gold 16外觀手感,除咗金閃,仲係好有分量,感覺粗實,戴上耳有一定重量墜感,而且線身比較粗,好似掛咗條大金鏈,活動轉身都要有所適應,依小弟個人品味,係帶有幾分土豪味,行出街仲好可能引人犯罪!

小弟試聽咗條3.5/MMCX線,唔係好鍾意線頭線尾既透明膠接頭設計,銀線配透明還可以,金色配透明個格就低檔咗,反而另一條個金屬質感4.4直頭,就好配合Gold 16整條線既氣息,如果個3.5/MMCX頭都係金屬質感,格調就會高番幾檔。


合理預期

Gold 16既物理結構同音效特性,唔使小弟多講啦,根據呢d資料,就可以產生合理預期,對於一條身價超過7千既線材,點止有合理預期,心底裏面其實係會有更大既期望,甚至應該要用等待驚喜來形容!

小弟品聽咗大約15分鐘,試聽期中有男女人聲歌曲及純樂器曲調,應該都可以初步體驗Gold 16效果。小弟係雜食者,除咗喜歡暖底聲之外,自我感覺無其他特別偏向,咁小弟對Gold 16配上SE846有咩合理預期?期望?驚喜?


陽光溫暖

今次小弟品聽仍然係用手機3.5直推,其中原因係想比較原廠線及Gold 16效果異同。而且小弟想用呢個最簡約既系統,作為大部份流動時間聽歌之用。換句話講,就係唔用DAP同AMP,一部手機直播,對手機既音效部份就有要求,同時要求手機有獨立3.5音頻輸出。

小弟單刀直入啦,“好似太陽咁温暖”,就係Gold 16配SE846用手機3.5直出既概括性效果。首先係背景更黑,中低頻更富彈性,空間帶有一種穩重氣氛。人聲方面,密度,磁性感染力亦有所提升。至於音場及空間感就比較壓平,兩極伸延細節及音韻線條,特別係高頻部份出現模糊化現象,感覺就係“厚塊”咗。


打破平衡

上述即時體驗到既效果,唔可以話係有驚喜,畢竟以Gold 16既質料及身價來講,只能算係合理預期。好明顯,Gold 16係未開聲,未開聲既效果就打破之前SE846同原廠線得到既三頻平衡,側重多咗去中低頻,高頻明顯係缺咗一截。

唔難理解,品聽時間比較短,只可能發現Gold 16佢最表面一層效果,加上SE846本身係“微暖”,再用“陽光”照射,就唔係“暖”咁簡單,已經要用個“熱”字來形容。小弟要作出取捨,有咩係決定性因素?


深思熟慮

Gold 16配SE846既大部份表現其實係合符小弟估計,只係係高頻方面“失衡”超出咗預期比較多。試聽期間,當小弟品聽到古箏彈奏高音亮麗部份既時候,就有咗定論,而且就係決定性因素!

好明顯,小弟呢個簡約系統,訊源及耳機(Mate 20X及SE846)都不變既情況下,配Gold 16係無解的!因為即使Gold 16開咗聲,小弟都唔認為可以做到好似當前原廠線既三頻均衡效果。

係小弟現有流動設備中,老爺級既AK100,HP-V1膽AMP同Hugo,前兩者比較中性偏暖,後者中性偏冷,如果用AK100經Hugo過Gold 16再推SE846,可能會有一部份再平衡效果,不過咁就失去咗小弟當前想要簡約流動系統既原意。


小結

聽完初感之後,覺得Gold 16適用性唔係親民個格,係好有個性,要推到開好聲,似乎都需要有性格訊源配合,特別係大開大合高動態者!從一開始,期望用手機推Gold 16出驚喜效果,就已經係不切實際!

小弟絕對相信開咗聲既Gold 16係會有讓小弟驚喜既表現,大前題係要有合適既匹配,體現整個系統組合既總表現。可惜小弟短期內無意再投資入去新DAP或AMP,對Gold 16暫時只能講有緣無份,未能作出養佢一世承諾。

最後,今次品聽使小弟更了解SE846及原廠線。其實,真正既驚喜巳經出現咗,係出文時,SE846已經行咗幾十個鐘,出現明顯品聽效果提升,向小弟既終極要求“一體臨場”走近咗一大步!請繼續關注另文SHURE SE846 - 經典之選

後記擇錄

小弟係試聽Gold 16之後幾個月,有幸入手一條 Gold 32 (ALO Audio Gold 16 x 2),又係另一個故事。


2 則留言:

  1. Android 手機有 SRC 48khz 限制, 先天不足,音質不預期有驚喜

    回覆刪除
    回覆
    1. 小弟會搵機會用AudioQuest Dragronfly Cobalt再試一試推Gold 16配SE846,睇睇同手機3.5效果相差幾多。

      C兄有冇用過Gold 16?

      刪除