2020年6月17日星期三

SHURE SE846 - 經典之選

話說小弟昨日收工之後,去咗某相熟店鋪以好價入咗隻 SHURE SE846,跟住就一路戴住聽沿途坐車返屋企 ......





經典之選

繼續之前,先申報利益,小弟其實係唔傾向大投資入去DAP流動系統,IEM耳機,當年佢新出廠時已有留意,的確唔係平,就咁入當年新出既旗艦級入耳機,真係一個冒險!

今時今日2020年,小弟入SE846既情況完全唔同,唔係一個偶然,更加唔係一個冒險,因為佢已經成為經典!經典者,經得起時間考驗歷久不衰,加上個價都有一定回落,小弟覺得合理,就入咗個舊版(無升級藍芽線),特別選透明殼身呢款。

小弟就係衝住要聽經典的,選擇SE846係好自然,再加上綜合考慮過其他一系列其他因素,例如兼容性、擴展性、通用性等等,同廠新出Aonic系列,Westone及Sennheiser系列,特別係隻IE800S,小弟都有了解過,SE846始終就係小弟一步到位不二之選!


第一感

吹完一輪入手背景,就到大家最想知既部份,小弟對SE846既個人感受。首先,入手SE846一定係無死錯機,問題係值唔值,最重要係咪自己果杯茶!

係出文時,SE846入手未夠兩日,聽咗未夠十個鐘,仲係用部手機(華為Mate 20X)出3.5推,但係上面既憂慮巳經完全可以排除!其他咩開箱呀,配件呀,性能呀,小弟就唔咁例排浪費口水講啦!

SE846第一感,兩句講完。好膠,不過小弟鍾意!平平無奇,所以好出奇!


透視科幻

小弟首先要抽吓自己水,呢個帖仲係火紅火綠,未有退燒跡像。有好多CDROM,其中應該都不乏SE846用家同fans,小弟話SE846初感係“平平無奇”,點解無人即時彈出來批鬥小弟?!為SE846平反?!聰明既C兄一定巳經知道小弟係有修養有內涵,唔可以單用字面了解,肯定後面陸續有下文,所以忍住唔出聲,繼續做住CDROM!

小弟一向都係鍾情金屬質感同光澤,所以對咁膠既SE846,就外相來講,係不能討好小弟。最後選咗透明款,見到裏面電子零件同銀灰色包網線,相對其他色款,無金屬手觸質感都有視像感,睇落仲有幾分數碼世代潮感。咁有內涵既小弟,戴住隻透明SE846出街,膠得來都唔會失禮!


自然柔和

真章來啦!小弟之所以用“平平無奇”來形容初感,係因為搵唔到明顯既技術性問題!根據小弟以往經驗,新機出聲,唔係肥厚油膩,就係冷傲孤骨,唔係墶成一塊,就係肢離斷續,唔係怯場聲緊,就係飄移浮染 ...... 總有比較明顯聽得出唔妥當既地方。你話啦,SE846一出聲就係“無奇”,仲唔係難得!

“平平”又如何?已經比出提示,小弟隻SE846話係全新機,出廠第一響唔係一鳴驚人,而係自然柔和,巳經足夠即時KO玩咗幾年既RHA T20,咁當然,佢地天生就已經唔係同一個檔次!雖然只係用手機3.5直推,完全可以體會到SE846既控制力,四平八穩,音節之間承接自然,微暖聲底,線條柔和,出廠前一定下過唔少功夫做均衡調校,通用性方面非常親民!

小弟品聽SE846時間尚短,暫時未能確切評價細節,例如場感人聲,不過好有期待!簡單概括小結:柔待悠,清待純,和待美!


配戴體驗

小弟要聽多一段時間隻SE846感受佢既變化,呢段期間最好就係繼續灌水,加番寫真清圖,配戴體驗分享同好!

話又說回來,小弟開箱後試戴SE846, 足足搞咗成十幾分鐘分上下左右,耳線轉位及曲度。頭幾次戴因為未熟手,未能單手操作戴耳,入耳角度又唔好,品聽效果大打折扣好唔穩定!

另一方面,戴咗SE846幾次,小弟耳殼已經有些少痺痛,好明顯,原廠SE846體形及設定,未能完全穩定套入小弟耳殼,小弟會嘗試換細一號既海綿或膠塞,希望得到一個好既配戴效果,睇怕就係玩入耳機用家必須經過既一段磨合適應期。


CM誘惑

對於入耳機未能配合個別用家耳殼形態所產生既問題,其實小弟之前都有考慮過CM(定製模殼)耳機,CM而家真係開到成行成市,要幾勁有幾勁,要幾fit有幾fit,要幾形有幾形,包滿意咁話,大前題係銀彈充足,分分鐘就係五位數字先落到樓,隨時走火入魔,血流成河!

小弟差些少就直接上CM,不過理性又再一次將小弟從火坑中抽身出來!要玩CM都唔差在等一等,入咗隻SE846先,煲熟聽完原裝經典之後,再換CM殼!況且,SE846改CM大把先例,一定無死錯殼!就係咁,理性天使戰勝咗猴急魔鬼!


無線世代

當今係網絡世紀之中既無線世代,睇片打機由以前獨立落地大機大電視,去到連網桌面系統,到而家無線流動手機,功能越來越強勁,根本巳經變成一個個人流動多媒體平台,小弟就見證咗歷史性既科技進步。

無線連接的確係帶來極大方便,不過對主要品聽音樂小弟來講,呢套SE846無BT線比較合適。小弟用手機聽歌前,必定反射式先轉到飛行模式,數據語音,WIFI,BT,NFC所有無線連接通通關閉,六親斷盡,然後先播歌慢慢聽!雖然潮流興無線,小弟堅持有線聽歌,唔好問小弟點解!係可見將來,除非小弟玩其他A/V遊戲需要動態體驗,先有機會考慮無線連接方式。


線材自選

講開無線同有線,小弟又想評一評條原廠線,跟機有兩條一樣款既原廠耳機連接線,如果係刻意安排,SHURE想表達既信息好清楚,就係對自己既線材配套,有絕對信心!SE846用原廠線就掂,貼心奉送,唔使換其他線!

的確,聽完初感效果之後,小弟都有一種感覺,原廠線可能係大部份情況下都適用,小弟先比SE846行番一段時間,又試吓配用其他DAC同AMP,再繼續品評。

不過,小弟真正想表達既,唔係SHURE對自己產品既信心或貼心,係從用家角度考慮出發,唔好多送另一條原廠線啦,等用家自己投票,決定用原廠或另一類形新線。原廠線街坊價要四佰幾,如果SE846套裝賣平番幾百,幫補用家自己選擇線材,仍用家之福!


後記擇錄

配合SE846,小弟之後試聽咗ALO Audio Gold 16及其他線材,最後為SE846配上咗TAKUMI II,效果要比原廠線好太多。

小弟之後入手AudioQuest DragronFly Cobalt,為SE846提供一個優質流動訊源。

機緣之下,又得到Gold 32線材,配上SE846又有另一番新氣象!

最後再入手Sony IER-Z1R耳機,流動系統效果得到再一次昇華!


品聽分享

呢一節小弟想利用在線品聽分享一部份自己感受,由此陳述SE846配原廠線效果隨住品聽時間增長既變化。先介紹幾段youtube上既古箏彈奏,小弟特意配上詩詞培養感情,提升意景。

此曲只應天上有,仙女彈指為君奏;
弦琴譜音逸妙韻,人間能得幾回聞。





沒有留言:

發佈留言