2020年8月19日星期三

煲機煲線(RUN IN)

雖然小弟比較鍾意自然品聽過程“煲機”,體驗其中過程變化,但係如果可以得到更好效果,不妨同時配合一試“煲機”音頻,引兩段係Youtube上既相關音頻比大家參考試用。



小弟同時想分享一吓自己對煲機煲線既睇法。坊間有好多相關討論既話題不外兩方面,其一,認為煲機煲線效果係“腦放”關係,純粹心理作用!其二,認為唔值得花費銀両投資煲線機或類似所謂“煲線神器”,對相關產品效果提出質疑,甚至認為係偽科學,純粹市場詐騙案咁話!


求是精神

首先,小弟想提出一個基本信念,就係“實踐是檢驗真理的唯一標準”,大前題一定要“耳聽為實”,如果連自己對耳都唔信,一切探討既基礎就不存在,只會淪為無結果,浪費時間,各自各說既爭論,即係話可以散場,唔使再講嘢!

先討論“腦放”問題,根據小弟個人經驗,絕對係存在心理作用部份,心情係會影響品聽體驗,係不爭共識。關鍵係“腦放”影響力有幾大,可唔可以盡量減低?如果存在求是精神,通過系統性比較分析,答案係正面。已經唔係有同無既問題,係有幾多既問題,聽唔聽到既問題!小弟認為,以“心理作用”為理由,一句“幻覺來既”,就完全扼殺煲機煲線既效果,係不能成立!


開放心態

跟住評論一吓煲線器。首先,小弟無意去分析佢地背後既科技,更無能力評價佢地係唔係偽科學。但係,同樣有一個基本原則,小弟相信有麝自然香,好嘢經得起時間考驗,自然會有市場,保持開放心態,聽過先再講,一切耳聽為實!至於值唔值得花銀両投資,用錢買時間,睇應用,睇能力,無話一定錯同對!

講開神器,各式其式,最勁話識得先做狀態分析,再針對線材不足之處,進行煲煉達到最佳效果,仲有煲線服務話要專人“睇火”,控制火喉,文火猛火返復煲煉,好似講到既,都玩得出!有幾多係堅料,有幾多純粹吹水,都係要靠自己塊照妖鏡,耳聽為實信自己對耳!

小弟爬文做咗些少功課,煲線機有專業級Nordost Vidar2,Telos QBS(用到量子咁既名目,又好似誇咗些少),用家級Audiodharma Cable Cooker,Blue Horizon Proburn,到迷你型一千幾百都有交易,亦有DIY者去鴨記入個影音player配埋個amp仔,接埋負載電阻日播夜播又掂!正所謂天下武功,殊途同歸,未成正果,只係時晨未到!


煲煉策略

先講煲線,應該係可以進取大膽些少,相對有機會造成損害既風險係低,所要注意係要配合轉接頭,接線方向及電流控制問題。至於煲機,最好都係採用保守策略。

當然,如果只係用最傳統可聽範圍話音訊源,正常音量(或略低),文火推煉,幾乎係零風險!時間比較長,最少講緊幾百個鐘,但係可以體會其中變化過程,亦係一種樂趣!係呢方面,小弟認為一個高質訊源,即係高密度高動態表現者,係至關重要!

中度風險者,小弟亦會嚐試用本文既煲機特殊噪音訊源,作為試驗同輔助,但係每次都係唔會用超過4個小時(半日),同時注意調細音量,仲要不時返復檢視效果。


煲線神器

至於煲線神器,賣點係懢時間,可以用超低及超高頻,相對較高電壓同電流,用“猛火”煲幾日,好過傳統文火煲聽幾年咁話!小弟自己未玩過,無從證實,短期內唔會考慮,暫時亦唔覺得有咁既需要。當然,如果日後小弟真係玩大咗,亦唔排除有機會入翻一台Audiodharma Cable Cooker

沒有留言:

發佈留言