2021年1月7日星期四

iBasso DX300

自2020年12月中入手iBasso DX220 Max鋼磚以來,成日掛住煲聽,無咩特別留意市場新消息,今日先知道原來聖誕期間,已經宣佈有新旗艦iBasso DX300將係2021年頭出世!

小弟突然覺得好似晴天霹靂,鋼磚入手未夠一個月,就出新旗艦,少咗一個選擇!嗱嗱臨睇咗DX300指標,即刻鬆咗一口氣!雖然佢承繼咗鋼磚一部份優良設計,但係定位唔同!好明顯,鋼磚自成一檔,目標係發燒玩家,DX300目標係比較大衆化用家。如果小弟再揀,豪不猶豫,不二之選都係鋼磚!

DX300擺明係DX220既進化版,唔係鋼磚既升級版,所以要作出選擇完全無難度!有執着者入鋼磚,想玩新嘢入DX300(有咩新嘢C兄自己索料),銀両有限制入DX220,清清楚楚!咁當然,都要過埋耳聽為實最後一關,先可以落搭比DX300!

引官方一段開場文睇住先,之後出咗新機,試聽完再分享感想。不過小弟有預感,DX300會係真正既市場殺手!



預期比較

雖然話DX300既定位走返主流路線,鋼磚走極致偏峰,試聽之前小弟純粹吹水做一個相對鋼磚預期比較。 首先係優化方向,大幅提升返流動性,小弟覺得新設計其實幾型有貴味,流曲線大屏幕十足一部手機,電平器外露放機身右邊,好明顯係想兼顧單手操作既用家體驗!小弟自己就最鍾意沿用可換AMP模組設計,如果鋼磚都可以換AMP就非常完美! 

最重要係音色音質方面,雖然電源方面作出些少妥協,但可以做到比較薄輕身栽。自研FPGA-Master技術, 選用CS DAC晶片,睇得出提升主動控制,相對鋼磚既“大氣”,應該係走返多些少“密實”風格! 

DX300同鋼磚效果對比,有冇得揮?小弟覺得基本上會係各有特色,味道之選!比你做呀,最優市場策略一定就係咁玩!特別做到定位唔同,各有長短,有米玩家分分鐘又入鋼磚,又入埋DX300,荷包出大血,中正大廠奸計!

但係,售價絕對係一個重要指標,DX300定位剛好係萬元級別,比鋼磚價位低40%,鋼磚用5塊電池直出高壓無做升壓,靚料電容及模擬電平器,實實在在全部都係成本!

唔好不設實際預期DX300絕對音質可以超越鋼磚,應該比同級DAP有過之無不及!當然,DX300主打係行返流動性,選得佢,就唔會考慮鋼磚既可携座枱!

待續 ......

沒有留言:

發佈留言